38/2 درصد سود قطعی بیمه نامه های عمر و پس انداز
38/2 درصد سود قطعی بیمه نامه های عمر و پس  انداز
38/2 درصد سود قطعی بیمه نامه های عمر و پس انداز بیمه آسیا در سال 1399
بیمه نامه کرونا با پوشش خانواده بیمه آسیا
بیمه نامه کرونا با پوشش خانواده بیمه آسیا

تا سقف سرمایه 2 میلیارد ریال

پوشش بیمه شده اصلی و اعضای خانواده

ارائه پوشش در مقابل خطرات فوت، هزینه های پزشکی بستری شدن در بیمارستان و غرامت روزانه بیمارستانی

صدور بیمه نامه کرونا درکوتاه ترین زمان

آمادگی کامل شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور برای صدور بیمه نامه کرونا

بیمه آسیا، گنجینه ارزشمند صنعت بیمه و بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید
024 33328610 - 13
پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا
پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا
همراه با تسهیلات ویژه در رشته های
بیمه شخص ثالث
بیمه بدنه
بیمه های درمانی
بیمه آتش سوزی
بیمه مسئولیت
بیمه باربری
10 تا 70 % تخفیف
مدیریت بیمه آسیا - استان زنجان
مدیریت بیمه آسیا - استان زنجان
بیمه آسیا
نماد اعتماد و اطمینان
چهارمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا
چهارمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا
همراه با اهدای جوایز طلایی
ارائه تسهیلات ویژه رشته های بیمه ای
10 الی 70% تخفیف
12 بهمن 1398 تا 12 فروردین 1399
آغاز طرح فروش ترکیبی و اقساطی بیمه نامه شخص ثالث بیمه آسیا
آغاز طرح فروش ترکیبی و اقساطی بیمه نامه شخص ثالث بیمه آسیا
یمه آسیا، فروش ترکیبی و اقساطی بیمه نامه شخص ثالث با بیمه نامه های آتش سوزی، حوادث خانواده و بیمه بدنه خودرو را با شرایط ویژه و همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، تا پایان سال 1398 آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در این طرح، بیمه گذارانی که تا پایان سال 1398 بیمه شخص ثالث خود را همراه با یکی از بیمه نامه های آتش سوزی طرح حوادث طبیعی یا بیمه نامه حوادث خانواده طرح لبخند و یا بیمه نامه بدنه خودرو را خریداری کنند ، می توانند ضمن پرداخت اقساطی حق بیمه شخص ثالث، از 5/2 درصد تخفیف در مبلغ حق بیمه ، برخوردار شوند.
آدرس ها
آدرس ها
شعبه مرکزی زنجان: (احمد مظفرخرمی) 13-33328609
شعبه بلوار زنجان:(ابراهیم حیدری) 33423211
شعبه ابهر:(علیرضا مرندی) 35270048
مدیرعامل بیمه آسیا دستور تشکیل ستاد رسیدگی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی را صادر کرد
مدیرعامل بیمه آسیا دستور تشکیل ستاد رسیدگی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی را صادر کرد
1398/08/18
ستاد رسیدگی به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی با دستور مدیرعامل بیمه اسیا جهت کمک رسانی و همچنین بررسی و ارزیابي خسارت های بیمه گذاران این شرکت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، در پی بروز واقعه اسف بار زلزله دراستان آذربایجان شرقی، امروز طی پیامی، ضمن ابراز تاسف از وقوع این زلزله، با مردم شریف منطقه به ویژه بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
این گزارش می افزاید: مدیرعامل بیمه آسیا در این پیام، دستور داده است که با حضورمعاونت های فنی، مدیریت های فنی، سرپرستی منطقه و سایر بخش های مرتبط، ستادی برای کمک رسانی، ارزیابی و پرداخت خسارت ها تشکیل شده و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت انجام وظایف محوله اقدام گردد و گزارش آن ارائه شود.
منبع:روابط عمومی بیمه آسیا
حضور بيمه آسيا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی
حضور بيمه آسيا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی
1398/09/04
بیمه آسیا در ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورحضوری فعال داشت.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا ، غرفه اختصاصی بیمه آسیا به عنوان بزرگترين بيمه خصوصي کشور در طول برگزاری نمایشگاه میزبان رئیس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران ، مدعوین کشور های خارجی، مدیران عامل شرکت های بیمه ای ،خبرنگاران حوزه بیمه رسانه های جمعی کشور،کارشناسان صنعت بيمه و دست اندرکاران حوزه سرمایه گذاری و فعالان اقتصادي بود.
بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور مدیر عامل منطقه آزاد کیش،رئیس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران مدعوینی از کشور های خارجی،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل،اعضای هیات مدیره،معاونان مدیر عامل و مدیران بیمه آسیا ،مدیران عامل شرکت های بیمه ای در سالن خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد.
این گزارش می افزاید؛ دکتر سلیمانی ،رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاحیه طی سخنانی اذعان داشت، حضور شصت درصدی صنعت بیمه در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور، نشانه اراده این صنعت برای حضور گسترده‌تر در بازارهای مالی کشور است. وی از این نمایشگاه به عنوان یک فرصت بزرگ برای تعامل صنعت بیمه و نهادهای پولی و مالی یاد کرد و گفت: در سال گذشته بیست درصد از حق بیمه‌های تولیدی صنعت بیمه به بازار سرمایه منتقل شده است.
بنابر این گزارش، در حاشیه این نمایشگاه، رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه در نشستی اختصاصی به تبادل نظر در خصوص مسائل روز بیمه کشور پرداختند. همچنین نشست رییس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه با خبر نگاران حوز ه بیمه رسانه های جمعی کشور از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود.
گفتنی است، ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۱۹ )و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور، با مشارکت ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در جزیره کیش از 27 تا30آبان سال جاری به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش دایر با برگزاری بیش از ۳۰۰ ملاقات تجاری بین مشارکت‌کنندگان، حضور بیش از ۲۰ سخنران کلیدی و بلند پایه از کشورهای مختلف در پنل‌ها و نشست‌های تخصصی دایر بود. در این نمایشگاه هیات‌های اقتصادی و دیپلماتیک بیش از ۱۵ کشور جهان، ۴۰ مشارکت‌کننده بین المللی از ۲۵ کشور و ۲۶۰ مشارکت‌کننده داخلی در این رویداد حضور داشتند.
منبع:روابط عمومی بیمه آسیا
  • صفحه‌ 1
٭٭٭٭
  • بیمه آسیا بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور
    61 سال حضور و بالندگی ، 61 سال اعتماد و اطمینان
    رتبه اول بیمه آسیا در گروه موسسات بیمه ای در میان یکصد شرکت برتر کشور IMI-100
  • آقای حیدری
  •   شناسه: 41385
  •   227630 بازدید