مزایای طرح فرابیمه
مزایای طرح فرابیمه
مزایای طرح فرابیمه

واریز یکجا حق بیمه به سبد اندوخته بیمه گزار در ابتدا قرارداد
سوددهی فرا بیمه از روز اول قرارداد
امکان تمدید وام پس از بازپرداخت وام قبلی
سوددهی و سقف پوشش های بالاتر نسبت به طرح جامع بیمه عمر
امکان خرید آنلاین و کاملا غیر حضوری
امکان بازخرید بیمه نامه در سال پنجم
دارای پوشش های بیمه ای موثر و کاربردی
مناسب برای تمامی اقشار جامعه در سنین مختلف
امکان دریافت مستمری در صورت درخواست بیمه گزار
بدون نیاز به چک، وثیقه و ضامن
امکان واریز وام در کمتر از 48 ساعت
امکان دریافت وام تا سقف 200 میلیون تومان
شرایط طرح فرابیمه
شرایط طرح فرابیمه
شرایط طرح فرا بیمه
برای خرید طرح فرا بیمه، بیمه گزاران باید شرایطی که در ادامه ذکر می شود را داشته باشند.

حساب بانک ملت
تمامی بیمه گزارانی که قصد خرید طرح فرا بیمه را دارند باید حساب فعال نزد بانک ملت داشته باشند، در غیر این صورت باید نسبت به افتتاح حساب بانک ملت اقدام فرمایند.

تایید استعلام سامانه های مختلف
دریافت تسهیلات طرح فرا بیمه منوط به تایید استعلام سامانه سما چک برای بررسی عدم وجود چک برگشتی، سامانه شقایق برای بررسی داشتن حساب فعال نزد بانک ملت و کارت معافیت دائم یا پایان خدمت سازمان نظام وظیفه، سامانه شاهکار برای تطبیق شماره موبایل با کد ملی بیمه گزاران، سامانه سمات برای عدم وجود بدهی بانکی می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که نتیجه هر کدام از این استعلام ها منفی شود، بیمه گزار توانایی دریافت تسهیلات فرا بیمه را نخواهد داشت.

امضای الکترونیکی
شخص متقاضی طرح تسهیلات فرا بیمه باید دارای امضای الکترونیکی باشد. وی می تواند امضا الکترونیکی را از درگاه های اعطای گواهی امضا الکترونیکی مانند mKeyOne دریافت کند.

احراز هویت الکترونیکی
برای دریافت تسهیلات فرا بیمه نیاز به احراز هویت الکترونیکی بوده و این احراز هویت با توجه به صحت اطلاعات کارت ملی و امضا الکترونیک قابل انجام خواهد بود. لازم به ذکر است که پس از اتمام فرآیند احراز هویت الکترونیک کد رهگیری برای بیمه گزار صادر خواهد شد.

پرداخت منظم اقساط
یکی از اصلی ترین و مهمترین شرایط طرح فرا بیمه پرداخت منظم اقساط می باشد، لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت 2 قسط، امکان ابطال بیمه نامه وجود دارد. حتی در صورت فوت بیمه گزار، ذی نفعان موظف به پرداخت الباقی حق بیمه می باشند. در این مواقع اگر بیمه گزار بیمه عمر مانده بدهکار داشته باشد، شرکت بیمه گر موظف به پرداخت حق بیمه وی خواهد بود.
طرح فرا بیمه ؛ بیمه ما
طرح فرا بیمه ؛ بیمه ما
طرح فرا بیمه یکی از جدیدترین و جذابترین طرح های سرمایه گذاری و بیمه ای بانک ملت و بیمه ما می باشد که مزایای متعددی را برای بیمه گذاران به همراه دارد. این طرح در پاییز سال 1401 طراحی و رونمایی شد. در واقع فرا بیمه یک طرح بیمه ای با تسهیلات بانکی بدون نیاز به ضامن می باشد. به عبارتی در این طرح بیمه گذاران می توانند بدون نیاز به ضامن کل حق بیمه فرد را به صورت یکجا از بانک ملت وام دریافت کنند و در کنار دریافت این وام، از پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری نیز بهره مند شوند.

طرح فرابیمه چیست؟
طرح فرا بیمه ارائه بیمه عمر و مستمری با استفاده از تسهیلات بانکی بدون نیاز به ضامن می باشد. این طرح در حال حاضر یک تفاهم نامه بین بیمه ما و بانک ملت است و در حال حاضر بیمه گزاران می توانند حداکثر تا مبلغ 200 میلیون تومان از بانک درخواست وام برای طرح فرا بیمه نمایند. به صورت خلاصه باید گفت که بیمه گزاران با درخواست طرح فرا بیمه می توانند از بانک وام دریافت کنند، که این وام به شرکت بیمه ما پرداخت شده و بیمه گزاران تحت پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری با سقف های بالا قرار خواهند گرفت و مبلغ وام در اقساط 36 ماهه از طرف بیمه گزار تسویه می گردد و تا انتها قرارداد نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی نخواهد بود. در ادامه قصد معرفی و بررسی کامل طرح فرا بیمه را داریم، بنابراین توصیه می کنیم حتما تا انتها این صفحه همراه ما باشید.

ویژگی های طرح فرا بیمه
ارائه طرح های بیمه عمر و مستمری:

بصورت دیجیتال و آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری
مدل سازی بر اساس نیاز جامعه
ارائه پوششهای بیمه ای و پس انداز بسیار مناسب
ارائه مستمری در صورت درخواست بیمه گذار
ارائه بیمه نامه با پرداخت حق بیمه از طریق تسهیلات بانکی ویژه بانک ملت :

بدون نیاز به چک و ضامن
بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق سامانه دیجیتال فرا بیمه
وام بصورت مرابحه 18 درصدی، بدون مسدودی، بازپرداخت طی 36 ماه
واریز وام به حساب بیمه ظرف 24 الی 48 ساعت
ارائه وام تا سقف 200 میلیون تومان
فراخوان بیمه
فراخوان بیمه
شرکت بیمه "ما" طی فراخوانی از بیمه‌گذاران خود درخواست کرد نسبت به افزایش سرمایه بیمه بدنه اتومبیل خود سریعا اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، با توجه به نوسانات اخیر قیمت خودروهای کشنده ، کامیون و کامیونت ، این شرکت به منظور حمایت ازحقوق بیمه گذاران ، خواستار افزایش سرمایه مورد بیمه آنها در بیمه بدنه شد.

بر اساس این گزارش، بیمه "ما" از مشتریان و بیمه گذاران خود درخواست کرد بر اساس شرایط عمومی بیمه نامه بدنه اتومبیل، با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه "ما" در سراسر کشور در اسرع وقت، نسبت به افزایش سرمایه بیمه نامه بدنه خودرو خود اقدام کنند تا از بروز هرگونه ضرر و زیان احتمالی ناشی از ماده 10 قانون بیمه(قاعده نسبی سرمایه) در هنگام وقوع خسارت جلوگیری شود.
  • صفحه‌ 1
٭٭٭
  • تاريخچه فعاليت بيمه "ما "
    شركت بيمه " ما " با شماره 407563 در تاريخ 04/13/ 1390 به ثبت رسيده است و در تاريخ 1390/04/15تحت شماره 13763/ 90 پروانه فعاليت خود را در انواع بيمه هاي اموال ، اشخاص و ...
  • زهرا رحمتی
  •   شناسه: 41411
  •   7467 بازدید