بالکن های شما فراموش شدند باماتماس بگیرید
بالکن های شما فراموش شدند باماتماس بگیرید
شیشه تاشو ریلی دارای ویژگی ها و مزایای گوناگون و جذابی می باشد. به طور کلی شیشه ریلی جمع شو، محصولی نوین در صنعت ساختمان سازی می باشد. ما در ادامه، سعی خواهیم نمود که چند ویژگی این محصول را جهت آشنایی مشتریان بازگو نماییم و مابقی مزایای شیشه ریلی تاشو را به هنگام تماس یا بازدید پروژه، به صورت مبسوط تشریح خواهیم نمود.

اولین خصوصیت این محصول ، عایق بودن آن در برابر حرارت و صدا می باشد. دومین خصیصه، حرکت دادن آسان این محصول می باشد. زیرا در زیر هر پانل چرخ جانمایی شده که جابجا کردن آنرا راحت می کند.

ویژگی بعدی، شستشوی راحت آن می باشد و مشکل شیشه های ثابت را حل کرده است.چرا که تمیز کردن نمای بیرون شیشه ثابت دشوار است، زیرا دسترسی به آن سخت می باشد. ولی این محصول به خاطر تاشو بودن، دسترسی به نمای بیرون را آسان می سازد.

شاید شما از ورود آب باران و حشرات مزاحم به داخل بالکن یا تراس خود آزرده خاطر باشید، این نوید را به شما می دهیم که این محصول به صورت کامل از ورود آب باران و حشرات مزاحم جلوگیری به عمل آورد.
اگر تمایل دارید، با کارشناسان و مشاوران ما دردفتر ایمن گذر تماس بگیرید تا با دیگر ویژگی ها و مزایای محصول آشنا شوید.
33449977-33469977
ایجاد فضایی امن ومناسب با شیشه بالکن های تاشو
ایجاد فضایی امن ومناسب با شیشه بالکن های تاشو
امروزه نصب و اجرای محفظه شیشه ای بالکن، بسیار مرسوم و مورد توجه قرار گرفته است. بدنه اصلی بالکن شیشه‌ای شما، از پانل‌های شیشه ای عمودی تشکیل شده که برای شما دیدی بدون مانع، بدون توجه به شرایط آب و هوایی را فراهم می کند. هر یک از پانل‌های شیشه‌ای نصب شده می تواند مستقل از دیگری، به‌عنوان یک شیشه کشویی و یا لولایی نصب و مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نصب این سیستم، نگهداری و نظافت فضا را برای شما، بسیار دلچسب تر و سریع‌تر خواهد کرد.
شیشه های مورد استفاده در بالکن، از نوع سکوریت و از مقاومت بالایی برخوردارند.

مجموعه پنل های ریلی بالکن در برخی موارد می‌تواند بدون هیچ نگهدارنده عمودی نصب گردد که این موضوع طرفدارهای زیادی را به خود جلب کرده و همان طور که از اسم شیشه ریلی مشخص می باشد، باز و بسته شدن شیشه بالکن به صورت ریلی می باشد و به راحتی می توان پنل های شیشه ای را با کشیدن باز و بسته نمود.

امروزه با ارائه نسل جدید از شیشه های بالکن، این امکان برای شما فراهم‌شده تا در فصل زمستان فضای بالکن به یک محیط زیبا و گرم تبدیل گردد. در این محصول، عرض شیشه ها، بین ۴۰ تا۶۰ سانتی متر در نظر گرفته شده و بین هر شیشه، یک درزگیر آلومینیومی جهت عایق بندی سیستم قرار می گیرد تا در هنگام بست، هرگونه فضا جهت ورود هوای سرد و یا گردوغبار عایق گردد.
در فصل تابستان شما این امکان را دارید تا در صورت نیاز شیشه بالکن خود را جمع کنید و فضای بدون شیشه داشته باشید.
شیشه بالکن به‌صورت L شکل در قسمت انتهایی دیوار قرار می‌گیرد که با اِشغال فضای بسیار کم امکان تغییر فضای دلخواه شما را فراهم می‌آورد.
در شیشه جمع شونده معمولاً از شیشه سکوریت که امنیت بالایی دارد استفاده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این نوع شیشه جلوگیری از شکسته شدن شیشه با ضربات کم می باشد.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
33449977-33469977
مزایای بالکن شیشه ای
مزایای بالکن شیشه ای
امروزه با وجود معضل آپارتمان نشینی، داشتن فضاهای دلپذیر شخصی بیشتر به رویا می‌ماند. . پیشنهاد ما برای آپارتمان شما بالکن شیشه ای است، اطاقکی که به واسطه‌ی شفافیت، شما را با محیط بیرون مرتبط می‌سازد. بالکن شیشه‌ای شما را از آلودگی هوا،آلودگی‌های زیست محیطی و آلودگی صوتی محافظت می‌کند، در عین حال، شما با بهره گیری از این سازه می‌توانید از مناظر چهار فصل بهره‌مند شوید در عین حال دمای دلخواه را برای خود تنظیم کنید. بالکن شما دارای پنجره‌ایست که شیشه‌هایش می‌تواند در یک سمت جمع شود. به این ترتیب شما می‌توانید به خواست خود بالکنی باز یا بسته داشته باشید. در ساخت این سیستم طول فضای پنجره شما به تعدادی پانل شیشه‌ای تقسیم می‌شود که هر کدام از آنها به صورت مجزا از هم قابلیت حرکت دارد. مزایای پنجره‌های فوق به این شرح است. با داشتن این پنجره شما مانعی برای دید ندارید. شیشه‌ها ضد ضربه و نشکن است بنابراین مانند حفاظی برای خانه شما عمل می‌کند. یکی دیگر از مزایای آن به دلیل شفاف بودن فضای محیط خانه را دلبازتر خواهد کرد.
برای مشاوره رایگان باما تماس بگیرید
33469977-33449977
کرکره برقی آلومینیومی
کرکره برقی آلومینیومی
کرکره برقی آلومینیومی همانطور که از نامش بخوبی پیداست از تیغه هایی از جنس آلومینیوم برخوردار بوده که این موضوع باعث شده تا کیفیت و دوام کرکره تا حد زیادی افزایش یابد. برای تولید تیغه های این نوع کرکره ها از روش اکستروژه استفاده میشود که در استحکام درب تاثیر بسیار زیادی دارد. اما روش اکستروژه یک مزیت ویژه را نیز برای تیغه ها بوجود آورده است که آن هم ضد خش شدن تیغه میباشد. ضد خش بودن تیغه ها در حفظ جلوه ظاهری کرکره تاثیر زیادی دارد و همچنان جلوه ظاهری زیبای آن حفظ خواهد شد. وزن پایین آلومینیوم نیز باعث شده تا وزن کرکره برقی آلومینیومی تا حد زیادی نسبت به کرکره های قدیمی کاهش یابد. اما وزن پایین کرکره برقی آلومینیومی چه تاثیری بر روی کارکرد کرکره خواهد داشت؟ وزن کم کرکره میتواند فشار کمتری را به موتور وارد آورده و از خرابی زود هنگام آن جلوگیری کند. ضد زنگ بودن جزو ویژگی های این نوع کرکره میباشد و به دلیل اینکه کرکره همواره در معرض برخورد باران و برف قرار دارد این موضوع میتواند یک مزیت برای آن محسوب گردد. هزینه نگهداری کرکره های برقی نسبت به کرکره های آهنی بسیار مناسب تر است و با این ویژگی جایگزین بسیار خوبی برای درب های آهنی قدیمی محسوب میگردد.

اجرای کرکره برقی آلومینیومی

اجرای کرکره برقی آلومینیومی باید توسط افرادی انجام شود که به خوبی از نحوه اجرا که چندین مرحله را در بر میگیرد آگاه بوده تا بتوانند کرکره را به نحوی نصب و راه اندازی کنند که هیچ گونه نقصی نداشته باشد و عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. اجرای کرکره برقی آلومینیومی را میتوانید به گروه تخصصی ایمن گذر که جزو با سابقه ترین شرکت ها میباشد واگذار کرده تا پرسنل مجموعه با بهره مندی از دانش و تکنولوژی روز دنیا نصب کرکره برقی آلومینیوم را برای شما و با مناسبترین قیمت به انجام برسانند.

شماره پشتیبانی:33469977-33449977
جک پارکینگ
جک پارکینگ
بیشتر درب های پارکینگی که تا چند سال گذشته به صورت دستی باز بسته میشدند اما امروزه به لطف جک پارکینگ براحتی و بدون دخالت دست باز و بسته میشوند. جک پارکینگ میتواند درب را توسط یک ریموت کنترل و از فاصله ای مشخص که این فاصله نسبت به نوع جک متفاوت است باز کرده و ببندد. جک های پارکینگ جدا از اینکه میتوانند از صرف انرژی انسانی جلوگیری به عمل آورند از ایجاد آلودگی صوتی نیز جلوگیری به عمل می آورند زیرا این جک ها به گونه ای عمل میکنند که یک و یا هر دو لنگه درب را با شدت کم و بدون هیچ ضربی میبندند. در ساخت جک پارکینگ از قطعات و اجزا مختلفی استفاده شده است که این قطعات و اجزا عبارتند از چشمی، مرکز فرمان، ریموت کنترل، جک بازویی و فلاشر. تمامی این قطعات باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشند تا بتوانند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند. همچنین هماهنگی میان تمامی این قطعات نیز حائز اهمیت است و در صورتیکه هماهنگ عمل کنند میتوانند کار باز و بسته شدن درب را به خوبی انجام دهند.

اجرای جک پارکینگی

برای اجرای جک پارکینگ بهتر است ابتدا مشاوره ی رایگان از متخصصان گروه ایمن گذر دریافت نموده و سپس سفارش ساخت و اجرا را نهایی کنید. فروشگاه ایمن گذر در طول فعالیت خود نیز همواره سعی نموده تا از جدیدترین و بهترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید تجهیزات ساختمانی بهره بگیرد که تا کنون نیز کاملا موفق عمل کرده و توانسته رضایت مشتریان را بطور کامل جلب نماید. اگر شما هم به جک های پارکینگ بمنظور سهولت در رفت و آمد نیاز دارید میتوانید با کارشناسان فروشگاه ایمن گذر تماس حاصل نمایید.

شماره پشتیبانی:33469977-33449977
درب اتوماتیک
درب اتوماتیک
درب اتوماتیک از درب های نسل جدید و هوشمند محسوب میشود که میتواند به صورت خودکار و بدون آنکه نیازی به دخالت انسان باشد عمل باز و بسته کردن درب را انجام دهد. یک سنسور و یا چشمی که در قسمت فوقانی درب نصب میشود میتواند با مشاهده فرد اقدام به باز و بسته کردن درب کند که این باز و بسته کردن نه تنها میتواند مصرف انرژی انسانی را به حد اقل برساند بلکه در حفظ امنیت نیز بسیار تاثیر گذار است. در برخی از سازه ها از درب های اتوماتیک برای بخش های داخلی نیز استفاده میشود و میتواند از هدر رفت انرژی، ورود سر و صدا جلوگیری کرده و در کنترل رفت و آمد نیز نقش بسزایی داشته باشد. از جمله اماکنی که بیشترین میزان استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای را دارند میتوان به بیمارستان ها، هتل ها، مجتمع های مسمکونی، مراکز خرید و از این دست اماکن را نام برد. درب های اتوماتیک در سایز ها و ابعاد گوناگون تولید و در مکان مورد نظر نصب میشوند و اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید تا ساختمان خود را به این درب تجهیز کنید میتوانید با کارشناسان دفتر ایمن گذر تماس حاصل نمایید.

اجرای درب اتوماتیک
درب های اتوماتیک شاید در نگاه اول جزو درب های نه چندان پیشرفته محسوب شوند اما این درب ها از قطعات و اجزا مختلفی برخوردار هستند که هر یک باید از بهترین نوع خود بوده و همچنین به صورت اصولی نیز نصب شوند. اجرای درب اتوماتیک نباید کم اهمیت تلقی شود و در نصب درب باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود. نکته بسیار مهمی که شرکت ها باید بدانند پشتیبانی از مشتری میباشد. دفتر ایمن گذر همواره پشتیبانی خوبی را از مشتریان خود بعمل آورده و جزو شرکت های برتر و نام آشنا در منطقه محسوب میشود.

شماره پشتیبانی:33469977-33449977
بالکن شیشه ای، بالکنی برای چهارفصل
بالکن شیشه ای، بالکنی برای چهارفصل
شیشه بالکن یا شیشه تراس ابزاری است برای تفکیک و جداسازی فضاهای داخلی ساختمان از فضای خارجی. با استفاده از آن می توان نمای ساختمان را زیبا تر و مدرن تر نشان داد. با نصب شیشه بالکن در تمامی فصل ها حتی فصول سرد سال می توانید از فضای بالکن استفاده کرداز مزیت های استفاده از آن تاشو بودن آن و جمع کردن آن در صورت عدم نیاز است. همچنین به راحتی می توانیم دو سمت شیشه بالکن تاشو مورد نظر را از آلودگی ها تمیز کنیم. شیشه بالکن ریلی به دلیل مزیت های بسیاری که دارد گزینه اول برای اجرای بالکن می باشد. شیشه برای بالکن معمولا از جنس سکوریت شده انتخاب و نصب می شود. به دلیل ایمنی بالای شیشه سکوریت در ایجاد اکثر پارتیشن های مورد استفاده در ساختمان از آن استفاده می شود. شیشه بازشو بالکن باید مقاوم، ایمن، عایق صوتی و حرارتی باشد. بالکن شیشه ای ، علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ، حیوانات شهری ، و لانه گذاری پرندگان در بالکن و همچنین نفوذ باد ، برف ، باران ، گرد و خاک و سایر آلودگی های موجود در هوا به داخل ، به دلیل استفاده از شیشه سکوریت ۸ میلیمتری و درز گیری هر قطعه شیشه با ۴ درز گیر مویی و ۲ درزگیر آلومینیومی موجب کاهش محسوس صدای مزاحم بیرون می شود. بالکن شیشه ای از هدر رفتن دمای داخل ساختمان در فصول سرد جلوگیری کرده و آرامش روانی خاصی را برای ساکنان فراهم می آورد.
  • صفحه‌ 1
٭
  • درباره ما
    شرکت ایمن گذر درزمینه فروش ونصب درب های اتوماتیک،درب های شیشه ای،کرکره برقی،پنجره دوجداره وشیشه بالکن به ارائه خدمات میپردازد.
  • هادی صفاری
  •   شناسه: 7209
  •   7706 بازدید